Förutom våra fina lägenheter har du som hyresgäst också möjlighet att välja tilläggstjänster till din lägenhet. Kanske vill du ha en diskmaskin, en handdukstork eller en kolfilterfläkt?
Hur beställer jag en tilläggstjänst?
Om du vill beställa en tilläggstjänst, kontaktar du kundcenter på telefonnummer 0226-64 57 00 så undersöker de möjligheten för just din lägenhet. Fungerar tilläggstjänsten väl i din lägenhet skickar vi dig ett avtal som du skriver under och skickar tillbaka. Sedan kommer våra utförare och installerar utrustningen efter överenskommelse med dig. Vill du ha andra tjänster än de som nämns här? Kontakta kundcenter så undersöker vi möjligheten att tillgodose dina önskemål.
Vad kostar tilläggstjänsten?
Priset för de extra tjänsterna hittar du nedan. Notera att kostnaden bli ett tillägg på din grundhyra och kommer att vara en del av den totala hyran för lägenheten tills vidare. Priserna avser 2024 års nivå.
WC | Månadskostnad |
---|---|
Tvättmaskin där anslutningsmöjlighet finns | 102 kr |
Tvättmaskin där anslutningsmöjlighet saknas | 154 kr |
Torktumlare | 102 kr |
Handdukstork | 52 kr |
Kök | Månadskostnad |
---|---|
Diskmaskin där anslutningsmöjlighet finns | 102 kr |
Diskmaskin där anslutningsmöjlighet saknas | 154 kr |
Dubbla enheter kyl och frys | 102 kr |
Bänkbelysning | 25 kr |
Kolfilterfläkt | 52 kr |
Säkerhet | Månadskostnad |
---|---|
Säkerhetsdörr | 154 kr |
Utomhus | Månadskostnad |
---|---|
Vindskydd | 36 kr |
Markis | från 82 kr |
Vad händer om min tilläggstjänst går sönder?
Det är ingen skillnad på tilläggstjänster och annan fast installation eller vitvaror i din lägenhet. Uppstår problem med produkten, ser vi till att reparera eller ersätta den.